bredäng --> södermalm

I fredags, lägligt efter en partykväll :P, så var det dags att hugga i och flytta till mamma, Håkan och kära lillebror. Klockan 08.40 var vi på plats i Bredäng för att börja. Det jobbiga med att flytta innan man kommer igång är att men knappt vet var man ska börja för det är så mycket saker! Kändes som att kaos bara när jag skulle flytta hemifrån till Söder för två år sedan... Kan ju tänka er att flytta från ett radhus på fyra våningar med vad som kändes ha varit över 100 kartonger + möbler ;). Svettigt. Tur att vi var några stycken. På morgonen var Carina, Malin, Bernt, jag, Martin, Kenny, Seb, Percy och Ewa med och hjälpte till. Sedan när vi hade kört sakerna till stan kom Mattias för att riva en gipsvägg i det nya sovrummet, min faster Susann, en barndomskompis Robin, hans tjej Penny och hans bror Jimmy, Lena och Paula. Så vi var ett jäkla gäng! Blev inflyttning och inflyttningsfest på samma gång :P. We are family!










Lilla Frida





Bernt & Melvin <3

Min kära syster skjutsade hem oss runt 23. En heldag ;)

Kommentarer
Postat av: Susann

Roligt och trevligt vi hade, skitkul att umgås med er familj, älskar er! men det blev lite för mycket av det goda.....att man inte kan lära sig!

2009-05-05 @ 19:23:18
Postat av: Babe

Haha, ja det kan lätt bli så. Får hoppas att man lär av ytterligare ett misstag men man vet ju aldrig...

2009-05-05 @ 23:39:28
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0