fick biljetter till britney!


Hängde på låset och ringde till Ticnet 09.00 och blev informerad att min kötid var 51min!... Oh, det var ju mindre bra. Men tänkte att det måste ju gå fortare än så... Kom fram 09.11 och fick 2 biljetter på läktare B8 (tur att jag inte la på). Dom vill säkert att alla ska försöka få biljetter via internet så telefonerna inte ringer sönder. Har två nu i alla fall och det känns skitkul! Blir Fatima och jag <3. Missade både Justin Timberlake när han var i Sverige och biljetter till Madonna i sommar så ska bli kul men en konsert, Britney ska ju vara bra live :). Måndag den 13e juli 19.30 i Globen. En bra start på semestern!


Arenaskiss : Globen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0