Aquaria & skansen i repris

I tisdags var jag och Emma på Aquaria och Skansen. En heldag bara vi två :).


Vi packade varsin ryggsäck med mellis och fika och sedan åkte vi














Vi köpte med oss lite smått & gott hem, vem ser inte att detta är en sjögurka? ;)


När vi skulle hem tod vi båten till Slussen


Vi avslutade dagen hemma hos mig och så använde vi tatueringarna
som Emma köpte på Skansen. Hon var bestämd och skulle ha den
största tatueringen i svanken medan jag nöjde mig med en liten
fjäril på handleden ;)

Kommentarer
Postat av: Mirre

Men vad roligt det ser ut :) Jag vill också..!

2009-05-03 @ 22:05:09
URL: http://mirandasminut.blogspot.com
Postat av: mallan

Jomen visst ser man att de där e en sjögurka......

2009-05-04 @ 06:29:47
Postat av: Susann

vad mysigt ni hade det! fin tatuering..

2009-05-04 @ 18:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0