alla är sjuka :(

Pauli har en nerv i kläm i armen och ska opereras snart. Vad trist att bli sjukskriven och sedan semester på det,  sju veckor ledigt...! Ah! Fatima har muskel och ledinflamation i armen och ska gå gipsad i två veckor - högerarmen dessutom :P. Elin har ont i sin lilla mage och är hemma sjuk. En allergi tros det vara... Buhu, mina stackars tjejer :(!

I morgon ska jag skjutsa storasyster till jobbet på morgonen. Sedan ska jag möta Fatima i Skärholmen och vi ska tvätta bilarna ihop hemma hos pappa, eller snarare jag ska tvätta bilarna med tanke på hennes gipsade högerarm :P... Sen får vi se vad som händer :). Ska ju bli superväder i helgen så hoppas att fredagen är inkluderad i den prognosen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du uppdaterar så mycket. Kul att läsa även om de små sakerna. Att jag inte skriver så mycket är väl för att jag inte har något liv. hihihihihi

2009-05-28 @ 22:23:19
URL: http://anbild.bloggproffs.se
Postat av: Babe

Tack ;)

2009-05-29 @ 17:07:38
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Pauli

Jag kommer o hälsar på med min invalidohand bejb... Kommer saknar våra underbara jobbhelger.. ER och INTE jobbet.. besos love

2009-05-30 @ 13:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0