18e maj

Vaknade tidigt och städade i köket, har känt mig extremt rastlös hela dagen... Åkte sedan hem till pappa för att försöka fixa undan alla saker jag kört dit och städade där också. När jag var klar vid halv tolv åkte jag en sväng till Kungens Kurva och tittade på kafebryggare. Finns ju allt fån 99:- till 3000:- klassen så det var mycket att välja på. Hittade en Mocca-bryggare som var fin och hade fått bra betyg, kostar: 1695:-... Inga pengar jag har lust att lägga på en bryggare just nu men får spara lite ;). Räcker ju egentligen med en rätt simpel men dom för ca 300kr känns si-så-där och en superdyr är inget för mig. Mellan är bra. Saknar en kopp kaffe när man är sugen och vet att jag kommer att behöva en pålitlig bryggare tills dess att vi ska börja plugga. Då är kaffe ens bästa vän ;).

Åt nyss en god lunch: kyckling med broccoli, lök, tomat, basilika och keso. Dags att åka till jobbet strax. Känns lika kul som vanligt när jag varit ledig helgen eftersom jag sedan är ledig tisdag, onsdag och torsdag denna vecka... Måndag kväll på jobbet känns ju inte särskilt lockande då. Pauli jobbar också kväll så hoppas det är vi två i driven! Ikväll när jag kommer hem är <3 tillbaka! Han är på flygplatsen i Barcelona nu :). Ska bli skönt att ha honom hemma igen, är inge kul att sova själv och jag hatar att vara hemma ensam. Dock så var det bara i torsdags och igår men ändå :P.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Meh tänk på stackars mig :( utan mitt hjärta...

2009-05-18 @ 21:23:42
URL: http://mirandasminut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0