Saturday night

På väg till tunnelbanan hörde jag en liten pojke diskutera med sin mamma, vet inte vad det handlade om men desto roligar blev det :P.

Mamman: - Men så farligt var det ju inte...
Pojken: - Men det kändes verkligen som att min pille skulle gå av!

HAHA

Kvällen började på Faros, en grekisk restaurant på Söder. <3at och jag delade på en kall Meze förrätt som bestod av olika röror, oliver, grönsaker, fetaost och massa gottis! Sedan hade jag beställt grillat kycklingspett med tzatsiki, mycket gott! Lyckades spilla ut halva vattenglaset i knät, tur att det hann torka innan vi skulle gå för fan vad kallt det har vart ikväll...

Sedan mötte vi Thomas och Mackan på WC på Östgötagatan och där lev det en drink "Sweet Passione" och en öl. Efter det bar det av till Imperiet och sedan drog grabbarna vidare till Ambassadeur mendan jag drog mig hemåt. Har en jäkla tandvärk så ville brara smarra i mig en alvedon och hoppa i säng. Har vart sjukt trött de senaste dagarna. Idag innan vi skulle åka satt vi och tittade på tv och jag kunde helt plötsligt inte hålla ögonen öppna, det gick inte! Så jag somnade! Nu börjar jag snart undra om allt står rätt till... Tröttmössa.

Har beställt en underbar väska! Den kommer bli väl använd nu till våren och sommaren som förhoppningsvis snart står och knackar på dörren. Ja, jag har massor med väskor redan men bara en vit! Det ni. Så detta köp var inte helt onödigt, för en vit väska med fransar måste man ju bara ha...


(Bild från Lindex shop online)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0