Gossip

Var så jäkla kul på jobbet idag. Vi hade en incident på jobbet igår då en kund betedde sig väldigt otrevligt mot mig, så till följd at detta bad min kollega honom att lämna varuhuset. När historier vandrar runt blir storyn gärna lite förvrängd :p. Var ingen big deal egentligen men är så himla kul vad folk får för sig. Ja, Peter är min hjälte som räddade mig! Huset vore inte det samma utan PeterP ;). Är på g hem från jobbet nu. Känner mig helt slut. Förkylningen har inte lagt sig än så har inte mycket energi till övers... Har fått mycket gjort i alla fall. Städat i uthyrningen och beställt in grejer :). Använde ett rengörningsmedel som tog bort delar av mitt nagellack så det ser ut som skit och klibbar :p. Har fortfarande jobbhandskarna på mig :p. Snart hemma, snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0