Fredag & lördag

Denna helg är tyvär jobbarhelg - men man ska väl hinna med att ha lite kul ändå! I fredags efter jobbet åkte jag hem till pappa och åt middag - vi köpte hamburgare och pommes (lat fredagsmat). Hamburgerdressingen och osten dränkte hela hamburgaren - I don't like that! - Vill du ha en hamburgare till din dressing...? Nä, men helt ok. Sedan var vi på Elgiganten och köpte en ny telefon till mig. Blev en sån här:



Supersöt "Shining Pink". I like it ;)

Sedan skulle vi ner en sväng till pappas polare i Nyköping - fram och tillbaka -. Kul på en fredagkväll, men tjänster och gentjänster. Blev lite stressigt när vi skulle hem bara för Pauli var i stan och väntade på mig med våra biobiljetter. Vi kom på lite spontant att vi skulle ha lite quality time och gå och se "Taken" med Liam Neeson. En fartfylld action som jag tycker var mycket bra, intressant story om kvinnohandel. Dock jävla otacksam dotter han har i filmen, det störde mig lite...



Tack för en mysig kväll Pauli!

Sedan blev det lördag och det var dags för jobb igen. Det var jag och Paula i driven idag så det var bra men vi var en man kort ute hos oss och eftersom jag är förkyld så var det lite jobbigt att inte ha en back-up som hjäpte till. Tur att vi är tre stycken i morgon iaf... Åkte hem till pappa efter jobbet idag och kollade på melodifestivalen. Tycker alla bidragen var medelmåttiga faktiskt, lite trist. Vad har hänt med låtar som "Take me to your heaven" och "Stormvind", klassiker man kan lita på, riktig schlager. fast dom har ju ändrat den internationella titeln till "International song contest", inte un dra på det med alla konstiga bidrag som folk framträder med varje år... Vinnaren av melodifestivalen i år blev operasångerskan Malena Ernman. Ingen var gladare än Måns...





Godnatt!


Kommentarer
Postat av: pauli

tack själv bejb=) det var mkt mysigt, vi får ta en helkväll nästa gång med middag o biomys i mörkret:P besos

2009-03-15 @ 12:49:39
Postat av: Mirre

Men haha jag köpte ju ny mobil för någon månad sedan. En röd T700 ;D

2009-03-15 @ 13:33:08
URL: http://mirandasminut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0