onsdag = öppning


Varannan onsdag är det jag som håller i trådarna på jobbet. Extra mycket att göra nu när vi har mer personal i kassan.... Var ändå ovanligt pigg under dagen för att ha gått upp 04.15! Men inte för att jag var på topp för det :P. Har börjat äta järntabletter för att se om det hjälper mot den extrema trötthet jag har lidigt av på senaste tiden. Här om dagen sov jag middag typ tre gånger, jag som Aldrig sover mitt på dagen annars... Not good! Man vill ju vara på topp! Men snart är det semester. På fredag går jag på semester i tio dagar!! Jaaa! Hoppas det inte blir skitväder hela veckan med tanke på att det snart är midsommar och det vore ju trevligt om man kunde få några solstrålar under ledigheten. Ska ändå bli skönt att bara vara ledig, har faktiskt inget speciellt planerat, det ni! Försöker få pappa att åka med mig till New York i juli vilket jag inte har lyckats med än men det ska jag helt klart jobba vidare på ;).


Kommentarer
Postat av: Anonym

WHAT!!!!??? VAD AN DETTA? NEW YORK BABY!! VARFÖR HAR MAN INTE HÖRT NÅGOT OM DETTA!!!??? puss på dig love, ringer imorn, besos

2009-06-10 @ 22:54:13
Postat av: Pauli

inlägget var från moi:)

2009-06-10 @ 22:54:51
Postat av: Babe

Jag förstod det :P. För att jag kom nyss på det

2009-06-11 @ 15:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0