Måndag

Var och hämtade ut mitt nya Visa-kort idag. Lillebror skulle lära mig kasta kort med det gamla i kväll men han snatchade det rakt på mitt finger :( och sedan när det var min tur så flög det ut genom fönstret. Gissa om grannen blev förvånad :P. Let's not do that again... Gick hem till pappa vid 12tiden - en rask promenad i solen på en timme :). Var sedan en sväng på service med bilen. Klockan tre var det dags att åka till sitt kära arbete... Hyfsat lugn kväll med rätt få kunder. Men alla var ju hemma och grillade såklart!

Efter jobbet stod mamma utanför jobbet och väntade. Hon trodde att jag lämnat in bilen och att jag åkte kommunalt. Jäkla gulligt av henne! Vi fick i alla fall kramas lite och sedan åkte vi båda hemåt <3. Tack mamma för att du är världens bästa!

Lillebror visade mig lite av sin seriesamling idag. Det blev ett avsnitt av "Son of the Beach". Fick mig även en exklusiv visning av "Little Britain". Ohhoho, hur kan dessa serier finansieras :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0