fredag den 5e juni

Har varit två tidiga dagar på jobbet nu och det känns. Är inte det tidiga passet i sig som är jobbigt men att man hela tiden har olika arbetstider och aldrig får någon balans. Kan vara 6.35 ena dagen och 11-20.45 nästa. Inga fasta rutiner, I don't like that... Kändes som världens längsta dag idag men som tur hade jag Elin med mig ute i driven så det var skönt. Mindre skönt var att det var så jäkla kallt att vinterjackan åkte fram på jobbet, känns som om det vore Mars månad ute... Är också himla trist nu när järngänget inte jobbar ihop i helgen. Fatima går ju fortfarande med gips och Pauli opererades igår. Allt gick bra men hon har rätt ont. Stackars baby! Lite anti idag som ni kanske märker. Vill tacka Emmelie som alltid försöker muntra upp mig :). Men en sak har jag lärt mig: efter regn kommer solsken.

Sitter hemma hos mamma nu. Vi har ätit middag och klämt och känt på hennes nya dator. En alldeles egen laptop ;). Blev ju dumpad av min kära andra hälft ikväll så ska kolla film men Anders, Marina, Crille och Bullen istället. Hm, fnys... Får se om han vågar komma hem ikväll, har skällt lite på han ;).

HOPPAS DET ÄR SKITVÄDER HELA HELGEN NÄR MAN ÄNDÅ SKA JOBBA!

Kommentarer
Postat av: crille

de är så rätt skäll på han

2009-06-05 @ 19:47:02
Postat av: Babe

Haha :P JA

2009-06-05 @ 20:41:52
Postat av: Susann Nilsson

Ja, trist väder, fast solen var framme här nyss... men hoppas på bra för oss, som ska vara i Mariefred i morgon!Kram

2009-06-05 @ 20:53:32
Postat av: Babe

Ja, bara för eran skull då ;)

2009-06-06 @ 13:48:40
Postat av: Pauli

Beeeeeeeejb, saknar dig så otroligt mkt, och det har endast gått tre dagar, hoppas de gick bra på jobbet idag, ska förbi jobbet nu på måndag hade jag tänkt och lämna lite papper till helena/yvonne, kanske se dig då=) puss

2009-06-06 @ 18:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0