antagningsbesked 1

Igår kom antagningsbesked 1 från studera.nu och jag blev tyvär inte antagen till mitt förstahandsval :(. Står som reserv men kom in på mitt tredje val: företagsekonomi med inriktning mot redovisning & finansiering. Man läser samma kurser de tre första terminerna och den fjärde är valfri så jag börjar där och får helt enkelt söka igen eller komplettera med lösa kurser så jag blir nöjd med programet. Det blir nog bra men det är ju helt klart trist att man inte kommer in när större delen av all fritid sedan årskurs åtta har ängnats åt studier... Det blir nog bra...

Kommentarer
Postat av: Miranda

Åh synd baby! Men hoppas det kan lösa sig fint för dig ändå! Det har ju varit sjuk storm på universiteten i och med krisen, kanske det som ligger bakom..

2009-07-10 @ 17:09:57
URL: http://mirandasminut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0