"Just shoot me"

Blev ingen direkt sömn i natt jag har fortfarande tandproblem och förkylning så det var bara att stanna hemma idag också. Ska hämta ut en starkare medicin i eftermiddag så hoppas att den hjälper ordentligt. Måste vara ok i morgon så jag orkar en dag på jobbet, inte en chans att jag har råd att förlora en helg. Hoppas på det bästa.

Varje gång man är hemma sjuk, varesig det har varit från skolan eller jobbet, så är det fortfarande samma program som visas. Vi har Oprah Winfrey Show, Hem till gården, Glamour, Jay Leno, Ellen DeGeners och Mythbusters. Helt otroligt, känns som jag har åkt bakåt i tiden till nionde klass då jag låg hemma efter att ha opererat bort halsmandlarna och tyckte livet var pest. Lite nostalgiskt faktiskt... Kändes ganska passande när jag zappade förbi kanal 5 nyligen när ett nytt avsnitt av "Just shoot me" var i full gång... BOKSTAVLIGT TALAT.

Jay Leno var i och för sig rätt underhållande idag. Fick se Lady Gaga strutta runt på scenen med den mest bisarra stage-outfit jag sett på länge. Hon gick runt med en svart överdel med påklistrade jättediamanter och som underdel bar hon ett par genomskinliga (hudfärgade) strumpbyxor ÖVER ett par svarta stringtrosor... No shame there.


Personer med extraordinära talanger är något jag tycker är väldigt speciellt. Dagens avsnitt av Oprah var faktiskt intressant då en 16årig tjej vid namn Charice Pempengco fick dela med sig av sin talang: en extremt bra röst.

Detta inslag är inte från programet men visar hur duktig hon är.



Får se vad jag ska hitta på för skoj nu då, pilla lite med Photoshop kanske... Min date med Linn blev så klart inställd pga mitt tillstånd och jag ber till han där uppe att det blir en ok tv-kväll med en bra film. Har i alla fall ett äventyr att se fram emot: en promenad till apoteket, yeay!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Ääälskar den låten (Just dance) men som sagt, va faan har hon på sig?? Fast det är klart, de måste ju utmärka sig för att bli ihågkomna...



Trevlig helg gumman

Kram

2009-01-17 @ 13:50:50
URL: http://lagerhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0