Lunchen

Var supermys att träffa tjejerna! Blev en broccoli/ädelostpaj med sallad till lunch och sedan köpte Fatima en kaffe till mig :). Haha, en femma fick hon punga ut för den :P. Tack snygging! Elin, Fatima & jag tog sedan sväng på stan. Vi kikade på Beyond Retro, Bruno Gallerian, Gina Tricot och kollade på sneakers. Ingen shopping för mig denna månad, se men inte röra!

Nu sitter jag och väntar på pappa. Och nu kommer han! Hör bilen :). Vi ska fixa lite hemma och sedan kör han förhoppningsvis hem mig. <3at och jag ska ha lite myskväll men middag, film och snacks. Ska bli härligt att bara få vara vi två. Visst, vi var tre veckor i Thailand men det är ändå viktigt att prioritera tid tillsammans. Qualitytime.

I morgon ska jag och Paula på Mallans Afroklass på Sats Tule klockan 14,00 och sedan är det bara hem och fräscha till sig . Lördagkvällen bjuder på GuitarrHero och dansmatta hemma hos Hanna i Alby. Får se om det blir utgång efter det. Ska bli kul ;).

* *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0