Jäkla skit.

Inte ska man väl tro att saker o ting ska gå lätt här i världen. Ska tillbaka till tandläkaren idag eftersom jag med stor sannolikhet har fått en inflammation i såret... Blir i sånna fall penicillin för hela slanten. Känns så jäkla jobbigt att först ens behöva gå dit och ta bort tanden, åka på en förkylning och sedan en inflammation. Nu är det inte så att jag bara sitter här och gnäller för att jag tycker synd om mig själv men det är så himla typiskt att det är så mycket annat som blir lidande. Man kan inte jobba, träffa familj & vänner, att äta ordentligt kan man ju glömma (mjukmat) och bara känna denna tristessen att sitta hemma och hosta i sin ensamhet. Fy vad tråkigt! Bara jag är frisk till början av nästa vecka för då kan jag börja använda mitt nya träningskort ;)



Kommentarer
Postat av: Jannica

Ta tillfället i akt och passa på å njut!!! Finns massvis man kan göra när man är hemma; lyssna på musik, sortera fotoalbum, sticka en tröja, baka bröd, sy gardiner, maila alla vänner du inte hunnit med senaste tiden, ta promenader... Du ser, knappt du hinner med att vara sjuk ;-)

2009-01-15 @ 15:49:28
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Chriss

haha, det har du helt rätt i :)

2009-01-15 @ 17:21:39
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0