I'm back!

Hej allihopa! Har haft ett litet uppehåll några dagar nu, vill ju inte bli utbränd :P. Nä, men man har ju annat för sig ibland... Får be om ursäkt till mina trogna läsare **

Vad har hänt i veckan då?

Söndag (förra veckan, men ändå): MC Mässan med pappa. Bilder:


Extrema däck och old school mopeder ;)


Zlatans limited Harley Davidson - inte så speciell.


Ser ut som en fästing tycker jag...


Ö som i Österberg, me like!

Måndag: Heldag på jobbet och idiotkunden jag redan berättat om, KÄRLEK...

Tisdag: Körde cykel och core, var i Älvsjö och pysslade, svärmor fyller år - familjen samlas och fikar i Farsta, hem till pappa och fixar papper.

Onsdag: jobb och middag med Linn på Café 60 - underbar keso/avocadosallad!

Torsdag: vättstugan 7-10, städade hemma, cykel och core med Mallan på Tule 12-13.00 - svettas som ett as, lunch med mamma, besiktiga bilen med mor min, middag med <3at och sedan bio: "The curious case of Benjamin Button". Bra och annorlunda story men aningen långdragen. Men sevärd :)



Fredag: middag hos mamma, hämtade bilen! Eftersom <3at är ute med jobbet så har jag lite egen-tid hemma. Måste fixa lite lunch så jag har i helgen och kanske kolla om det finns någon bra film att se. Är egentligen skitsugen på att festa men ska ju både köra och jobba i morgon så jag vet innerst inne att det inte är någon idé... :(

Fabriker är ju kända för att stå för mycket utsläpp som försämrar vår luft men det ser i alla fall mer harmlöst ut om det är vit, diskret, rök som bolmar ur tornen. Denna svarta rök känns oroväckande och inte ok, ska vi andas in det där...


* *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0