Hemma i helgen

Jag trodde mig vara rätt frisk i går när jag gick till jobbet men kände när jag kom dit att det inte fans mycket energi till övers. Men har man sagt att man ska komma in och jobba vill man inte ringa samma morgon och säga att man inte orkar. I vissa fall blir det så men det känns dåligt. Som tur var så var det lugnt på jobbet så jag kunde gå hem 30 minuter senare med gott samvete. Fram och tillbaka till Bromma var ju värt... Sedan smaskade jag i mig 2 alvedon och sov tre timmar på soffan. Så pigg var man ;). Senare på kvällen var jag ensam hemma, Martin var med grabbarna, så det blev lite tv och photoshop.


Söndagen var lugn och skön. En liten tripp till Ica var det mest energikrävande idag. Köpte ingredienser och gjorde en kyckling/bacon/spenatpaj. Mycket god. Det enda dumma med paj är att man kan äta hur mycket som helt utan att känna den här riktigt mättande känslan. Man får äta tills man skäms helt enkelt. Äsch, halva pajen är ju kvar. Enda bra med att vara sjuk är att man inte orkar äta, så det blir alldeles lagom portioner och inget skräp ;). Efter maten blev det nya filmen "ride & Glory" med Edward Norton och Collin Farrell. Helt ok.


Kommentarer
Postat av: tin-for-president

nya filmen "ride and glory" :P

2009-01-19 @ 13:46:25
Postat av: tin-for-president

collin farrell =)

2009-01-19 @ 13:47:45
Postat av: Jannica

Ser verkligen jätte smaskigt ut. Jag vill ha receptet!

2009-01-19 @ 22:21:11
URL: http://lagerhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0