Hänt i veckan:

Veckans kommentar:

Jag är på jobbet och konstaterar att jag snart dör (mycket folk och mycket trött) då Peter plötsligt utbrister "Det kan du glömma, för jag har svart bälte i livräddning!" Det är sant, det har han faktiskt :P. Jag blev tillslängd en slant och köpte en Festis för att hålla mig uppe på benen, Haha, var en sån skön kommentar bara, kom från ingenstans!

Veckans citat:

(Jag) - Annika har du sett musen eller?! (våran tipp-ex "mus" vi använder i infon). Lät dock inte så bra om man inte är insatt :P, hade ju inte behövt skrika...

Veckans film:

Vicky Christina Barcelona - mycket bra!

Veckans köp:



Veckans fika(fy mig):


Äppelpaj med vaniljsås. Latten var dock med lättmjölk ;)

Veckans bild:



Ingen har ju undgått kylan och alla minusgrader. De senaste dagarna har vi haft
15grader inne på jobbet, jäklans kallt!

* *

Kommentarer
Postat av: Anonym

15 grader är ju värsta solsemestern, hoppas martin påpekar detta :P 8 grader o en vit pyjamas sen kan man börja prata

2009-01-07 @ 22:05:34
Postat av: Jannica

Hoj hoj!



Känner igen det där. Jag säger ofta "Jag gillar inte att köra utan mus" och menar då när jag måste använda laptopens lilla musplatta. Den är ju omöjlig!

2009-01-07 @ 23:58:15
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Tin-for-president

Håller helt med nedanstående vem de nu är? och syftar på styckeriet. Hur som haver, vem fan kör veckanscitat och citerar sig själv? :P Duktigt självgod haha

2009-01-08 @ 11:25:58
Postat av: Malin

Var glad att det är 15 grsder på jobbet . Vi har 15 grader hemma ... Pannan e trasig

2009-01-08 @ 16:35:26
Postat av: Anonym

hejhej (:

Vad gör du :) ?



/ Kram!

www.mramin.blogg.se





2009-01-08 @ 16:54:40
Postat av: Babe

haha, jo för det var ett jävligt kul citat ;)

2009-01-08 @ 21:02:36
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0