Grattis pappa på födelsedagen!

Idag fyller min kära far år så jag ska på en liten klappjakt i sista minuten och hoppas att jag finner vad jag söker... Ska hem till pappa i eftermiddag på lite födelsedagsfika, ska bli mys :)



Nu på förmiddagen ska jag som sagt köpa present och förhoppningsvis hinna träffa Patricia en sväng. Har inte setts nu på ett tag. Sedan ska jag och mamma hem till morfar en sväng och kolla att allt är i sin ordning. Han ska också till tandläkaren idag, vi har tiderna efter varandra, så det var ju helt perfekt - två flugor i en smäll. Ja, hela familjen går till samma tandläkare... Ska ta bort stygnen idag men måste även be honom undersöka såret ordentligt för jag har fortfarande jätteont och det känns inte helt ok... Man undrar ju hur länge man ska behöva äta värktabletter, är ju inte så himla bra att hålla på och stoppa i sig sånt. Hoppas bara att det inte blir några komplikationer och att det blir bra snart så man kan äta ordentligt, börjar bli lite frustrerande nu. Bara hålla tummarna.

* *

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får hälsa så gott till din far från mig. Vad blir han, 25? ;-)



Det går bra med grävandet. Idag har jag fått prova att bara gräva av översta lagret (1 dm) på en kvadratstor hög. Och sen var det bara till å lägga tillbaka all snö igen. Jag var inte helt nöjd men enligt läraren helt godkänt. Dessutom är det bara 2:a grävardagen så jag borde kanske inte ha sååå höga krav på mig själv.



Du får hälsa din far att jag behöver jobb i juni sen när jag är klar :-)

2009-01-20 @ 22:04:33
Postat av: Jannica

Du får hälsa så gott till din far från mig. Vad blir han, 25? ;-)



Det går bra med grävandet. Idag har jag fått prova att bara gräva av översta lagret (1 dm) på en kvadratstor hög. Och sen var det bara till å lägga tillbaka all snö igen. Jag var inte helt nöjd men enligt läraren helt godkänt. Dessutom är det bara 2:a grävardagen så jag borde kanske inte ha sååå höga krav på mig själv.



Du får hälsa din far att jag behöver jobb i juni sen när jag är klar :-)

2009-01-20 @ 22:07:48
URL: http://lagerhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0