En timme på isen

I morse var jag med min kära syster, Bernt, Emma & Julia vid Långsjön och åkte skridskor. Det måste ha varit över fem år sedan jag åkte sist så jag var minst sagt ovan... Tur att jag hade min 5åriga systerdotter som kunde lära moster hur det ska gå till :). Måste även påpeka att B var en jäkel på att åka!


Hade mammas antika skridskor på mig som sades vara stl 41-42,
men så var icke fallet. Fick squeeza i mina fossingar...


Alla ska ha hjälm!


Självklart skulle Julia också få lite roligt så vi
racade med henne på isen :)




Bernt & jag <3





Blöt om stjärten blir man när man ramlar. Det roliga var bara att jag stod stilla, i en snödriva...


Tur att jag hade Emma med mig som fick hjälpa sin gamla moster :P

Emma: - Mä (suck) jag har ju sagt åt dig att glida framåt med ett ben i taget ju! (suck)
(Haha, känns så jäkla kul att hon ska lära mig)







<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0