Alby & Södermalm

Igår var vi hos Hanna på fördelsedags partaj där det bjöds på snacks, tårta och tv-spel i alla dess former. Vilka var där? : Hanna!, Mallan, Fatima, Jag, Martin, Fredrik, Marcus, Robert, Emmy, Lumni, Kristian, Vanja & Martin. Hoppas jag inte glömt någon...








Martin & Vanja



Sedan drog några av oss vidare till Ett ställe, Södermalm, och festade vidare. Blev party tills dom stängde.


Lumni & Tina


Mallan & jag


Absa & Paula (Parisa vill vara med på ett hörn ser jag ;)

















När det var dags att dra sig hem mötte vi upp Johan och skulle ta oss till McDonalds.
På vägen sjöng grabbana för mig och för en annan okänd tjej på gatan.

"Chriss är fin
Hon är fin
Hon är alltid lika fin"


Kan ju inte göra annat än att tycka om er pojkar ;)! Charming!


Den ser jävligt torr ut, men en McChicken sitter aldrig fel...


Haha, man får Johans telefon på köpet om man köper fem El Maco menyer :P...



Vi kom i säng 04:17 så det blev en helkväll. Lets do it again!

The End


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0