Mys med mina tjejer


Linn, Pauli & jag började kvällen med middag på en tapasrestaurang vid Rådmansgatan och sedan drog vi hem till mig för att dricka lite Gloria Chardonnay, älskade box! Vi satt och snackade lite skit och softade i soffan framför Lets Dance. Man kan ju inte låte bli att älska Magnus Samuelson - han kommer in med en astight röd glittertröja och rullar höfterna som en riktig latino ;).



Lite senare droppade Elin in, stackrn var slut efter en dag på jobbet men det var superkul att hon kom förbi! Tack darling ;). Var ju inte så många hemma i helgen men det var mys md bara vi 4. Linn hade köpt jättesöta droppformande örhängen till mig och tjejerna hade gått ihop och köpt Sex and the city boxen! ÄLSKAR ER MINA HÄRLIGA FLICKOR! Bjöd på en till utseendet misslyckad cheesecake, men god var den.





Vi har ju inget soffbord så improviserade lite med en flyttkartong och skärbräda





Kommentarer
Postat av: Jannica

Misslyckad eller ej, den där cheesecaken ser offantligt god ut!

2009-02-07 @ 15:10:00
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackitack!

2009-02-07 @ 15:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0