Födelsedag nr 21

Hade som sagt familjen här och vi hade det mysigt.
Är alltid kul när familjen samlas, är bland det bästa som finns, mys!
Härligt at träffa kusinerna och faster också, vi ses för sällan.

Tack för uppvaktning och fina paket!


Emma, 5år, hade gjort pärlplattor till moster <3


Mina kusiner Moa & Fanny & faster Susann


Inte för att jag ska äta sånt här, men himlans gott... Chokladoman.


Min kära syster med familj har beställt dessa :)!


Sockerkaka med saffran & mandelmassa <3



* *


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jädrans vilka läckra skor! Såna vill jag med ha, vet du var de är beställda från?



Hoppas födelsedagen var toppen, toppen :-)

2009-02-09 @ 20:30:09
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Babe

Från H&M!

2009-02-10 @ 10:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0