3e 4e 5e

Den 3e februari avslutades med ett svettigt danspass och på vägen hem babblade jag och Mallan på tok för mycket så jag missade avfarten till Aspudden :P. Oj då... Äsch, lite sightseeing på Söder har ingen dött av.

I morse var det öppningsdags för mig på jobbet. Tackar gud att ingen var sjuk! Timmarna bara sprang iväg och plötsligt var det dags att åka hemåt. Stannade hos pappa och hämtade symaskinen och snackade lite med lillebror. Sedan åkte jag vidare mot Farsta för att hälsa på morfar, handlade på vägen. Men självklart kom jag i fel tid idag igen, nu var det filmklubb och jag kom och störde mitt i "Casablanca". Haha, morfar suckade lite att han inte ville missa filmen men jag var tvungen att dra med honom upp en sväng. Ska tillbaka i morgon efter träningen med Mallan för att kolla till honom och komplettera med lite förnödenheter.

Morgondagen bjuder på spinning och core på Tule klockan 12 med Mallan. Sedan blir det som sagt en tripp till Farsta och efter det bär det av hem till pappa och Kenny för lite middag, kvalitetstid  ;).

Pratade med mamma idag och dom har det bra. Saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0