Fullt hus

Idag har vi haft delar av familjen hemma på fika och lite inflyttningsmys. Bernt & flickorna, mamma & Håkan samt min faster med respektive och mina kusiner var här. Trevligt var det och saffranskakan blev lyckad ;). Mamma & Håkan kom med en superbra pall som vi fick i inflyttningspresent. Jag når ju inte upp till överskåpen på garderoberna och så är det ju en extra sittplats om man skulle behöva. Faster Susann kom med vin, blomma och choklad trots att jag skrev att man absolut inte skulle komma med en massa presenter. Tack gulle er! Älskade familj!



Trött liten skrutt


Vi klädde granen och tittade på "Bambi 2"


Lyxade till det med lite riven mandelmassa i också ;)


Emma = energipaket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0