Day two

Jaha, nu är det andra och näst sista dagen här uppe. Idag har det varit sjukt kallt och ett tag undrade jag var mina tår höll hus... Fy så kallt det var! På After Skin var det ännu mer drag än igår, skitbra band :). Tackar gud för kvällsåkning idag så det var lätt att ta sig därifrån. Igår fick vi ju staka oss hem... Mindre kul var det ju att alla backar vi ta tvugna att åka saknade lyse, månen fick vara våran guide. Körde över en sten och repade ena skidan. Skit också, men så kan det gå - inte första gången... Efter en kväll vid tvn med allas våra "Svenska Hollywoodfruar" (första gången jag ser det!) samt "Legally Blonde" så är jag mentalt slut så det är god tid att hoppa i säng! Nattinatt! Ps. Vill gratulera Christina igen på hennes 21a födelsedag! Det är din dag i 10 minuter till darling ;)

Kommentarer
Postat av: sSusann Nilsson

Ha så trevligt trots kylan:)kram

2009-12-30 @ 09:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0