Nu är det slut på det roliga...

...dags att gå till jobbet i morgon efter dagar av ledighet. Men men, man måste ju tjäna lite pengar också. Glada nyheter är att jag fick ta bort mina stygn idag, vilket egentligen skulle göras nästa vecka :), och att ja ska åka nya bilen till jobbeti morgon! Love it love it love it!

Var och lunchade med Mallan och Pauli idag på Café NoCo vid Rådmansgatan så klart. Om ni undrar varför vi alltid är där så är det för att Mallan jobbar i närheten och att vi på så sätt får njuta av varandra så mycket som möjligt ;). Åt en enormt god pastasallad och så blev det kaffe+äppelkaka till dessert. Fan vilken ångest jag har, NO MORE CAKE! Förra säsongens Levis känns trånga, skärpning! Nu måste vinterpälsen bort...

Träffade mamma i morse efter tandläkaren. Hon jobbar vid Rådmansgatan nu så kommer kika in där titt som ofta :). Och mamma, är det de här skorna med fransar du vill ha?? Jag vill ha de beiga nere i vänstra hörnet ;)


(Reklam från Diechmann-sko.se)

Planerna för denna eftermiddag har ändrats 100 gånger. Först kanske jag skulle ha träffat Jenny, sedan kanske det skulle vara kalas eftersom Emma fyller sex år på lördag, sen skulle jag hämtat bilen hos pappa och nu ska jag istället åka ner med pappa och hämta en bil långt från stan. Hoppas bara att det inte blir allt för sent ikväll, kanske får sova hos pappa helt enkelt. Är så jobbigt när man kommer hem sent och måste smyga. Samma sak i morgon bitti när jag ska upp kvart i fem... Känner sig så störig när man måste upp och skramla vid den tiden...

Ska snart möta <3at vid tunnelbanan, sedan blir det middag och dags att dra iväg igen... Full rulle, 110% privatliv man ska hinna med :P. Kanske hinner med ett avsnitt av Sex and the city... inne på säsong 4 nu ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0