Jogging del 1

Var och joggade en slinga på 3,2km med hjärtat nu på eftermiddagen och det kändes riiktigt tungt. Var lite kul att den första personen vi ser när vi kommer dit är Bullen som springer förbi, -Hej hej på dig :P. Tyckte jag var otroligt långsam och var tvungen att gå i vissa backar så jag inte skulle tuppa av - men tog mig runt på 21minuter och 29sekunder. Är nöjd med det för att känna mig så otränad. Blir bättre resultat nästa gång ;).

Vill gratulera mamma och plastis Håkan till nya bostaden - en 4,5a på Södermalm. Skrev på hyreskontraktet idag. Grattis! Nu vet ni var jag ska sova ruset av mig efter sommarens partynätter på stan ;). Centralt och bra. Inkl. frukost också... :P

Nu är det dags att mysa lite i soffan med morgonrock och filt. Kommer sova riktigt gott i natt känner jag * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0