here we go again

Idag klockan 13.30 är det dags att operera bort visdomstand nr.2. Känns inge kul alls. Blev ju så jäkla dålig efter förra gången så ser inte fram emot detta. Hoppas bara att det går bättre denna gång. Nu vet man ju hur det känns... Har laddat upp med flytande och lättuggat så att jag har mat under helgen. Sist fick jag höra att man kan äta dagen efter men jag blev helt klart lurad så jag kör på ett säkert kort - soppa och yoghurt ;).



Köpte en tygpåse från Ica så man slipper översvämning av plastpåsar hemma.
Miljövän ;). Köpte ekologisk juice också, den är en 10poängare! Mmm.



Kommentarer
Postat av: Jannica

Guu så gott med färska jordgubbar :-). Så de har börjat återkomma på fruktsidan igen, ska hålla utkik här i Vännäs .-p

2009-04-03 @ 21:27:57
URL: http://lagerhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0