Helgen & måndag

Fredag:

Hade sjukt trevliga kunder på jobbet - fredag+sol+löning= snälla människor. En kund skakade min hand två gånger och var skitnöjd och en annan bad mig tacka mina föräldrar för att jag är så väluppfostrad och trevlig! Oh my god tänkte jag, det måste vara något fel på er :P. Blev en sjukt bra dag efter det i alla fall och det tackar jag för. Känns bra med supernöjda kunder :)!!

Unnade oss thaimat & sushi till middag. Vi var sedan på IKEA och shoppade lite bra-ha-saker till hemmet. Ny stekspade, galgar och blomster. Är riktigt grönt och fint hemma nu :).



Lördag:

Jobb jobb jobb. Driven hela helgen. Orkade knappt stå i slutet på dagen så det blev Robinsson i soffan hemma. Luugn kväll.

Söndag:

Jobb igen. Slutde klockan fem så det var skönt. Stressade hem och åt en cheeseburgare på vägen. Skyndade in i duschen och sedan vidare till tunnelbanan för att ta en fika med en extremt bakis Mallan och en nybliven bilägare Fatima! Grattis darling!! En Seat Ibiza!



Måndag:

Var på Tony&Guy och slingade + klippte mig för ett svindlande belopp men det var det värt! Superbra frisörer och service så det får kosta lite ;). Klipper mig hos min andra man ;) Henrik. Visade sig att han köpt lägenhet i Berlin dit jag ska med tjejerna i sommar så fick massa bra krogtips!

Innan: tråkig utväxt och slitet.


Efter: enhetlig färg och fint fall.




Har unnat mig ett par nya sulor till skorna och en underbar persikofärgad
pengabörs från Monki också ;)


Bara 80:-!!

Kommentarer
Postat av: tin-for-president

Sorry bejb, men jag och grabbarna på jobbet har konstaterat att man inte ser någon skillnad färgmässigt bara att de är mindre "tovigt" ? :S

2009-04-27 @ 15:28:41
Postat av: Mallan

Det vart grymt snyggt babe! fatima the car is mine very very soooon!

2009-04-28 @ 06:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0