Halva veckan har nu gått

Måndagen bjöd ju på ett bodypump pass (så att jag inte kunde gå förän idag) och en snabb date med mamma.
Hade glömt rena kläder hemma så tur att Mallan jobbade så jag kunde få låna rena och torra kläder :P.

 



Kom försent till jobbet efersom jag var helt säker på att jag skulle börja klockan
15.50 och inte 14.45... Oups!

Var på jobbet hela dagen igår så finns inget kul att säga om det.
Pappa hämtade mig som tur var eftersom det var pissväder med regn..



Så här fint var det i morse när jag åkte till jobbet vid 05.15 :)!

Idag blev det jobb, PowerCore som höll på att ta kål på min otränade kropp
och middag + jobb hos pappa.

Time to go home now!

* *

Kommentarer
Postat av: mallan

ha ha kl är 05.15 och paparazziChriss är i gasen!

2009-04-02 @ 14:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0