Fredag & lördag

I fredags blev den en ren hemma-dag med Sex and the city och så pysslade jag lite. Sydde om ett par jeans och lagade en klänning. Nothing special.

Lördagen blev lite roligare. Började med att städa, rensa förrådet och bädda rent och sen mötte jag Linn i centrum. Vi köpte med oss lite fika hem och satt och snackade skit i några timmar. Efetr en stund åkte fotoalbumen från studenten fram och vi satt och drömde oss tillbaka ;). Fick ett läppstift och ett "Krya på dig kort" som en liten comfort för tanden, I love you darling!



Lördagkvällen spenderade jag på Snaps med min kära syster och några
av hennes kolleger. Var lite väl kallt att sitta ute när solen gått ner men
det är så jäkla härligt nu när uteserveringarna har öppnat!!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Uteserveringar kan jag bara drömma om. Här har vi mulet, 1 meter snö i drivor, -2 grader och till råga på allt så snöar det! Tror inte våren hittar hit i år... :-(

2009-04-06 @ 21:39:19
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, jag såg bilderna, vad avundsjuk man blir...:)

2009-04-07 @ 20:00:49
Postat av: Faster Susann

glömde skriva namn...

2009-04-07 @ 20:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0