En låång helg

I min familj har vi alltid haft som tradition att trffas under påsken och mysa tillsammans. I år, precis som förra året, så jobbade jag självklart så det blev ingen traditionell påsk... Mamma var på landet och likaså min syster så jag fick endast ha mys med pappa och lillebror. Sov hos pappa från onsdag till fredag och på skärtorsdagen kom min faster och kusin över på lite påskmat. Det var supertrevligt att ses. Vi har blivit bortskämda och setts ofta nu senaste tiden, mycket trevligt :)!

I fredags åkte jag hem under bar himmel - öppet tak ;). Älskar nya bilen!! På kvällen var vi på grillmiddag hos våra grannar Janne & Janette. Var jättegott - grillad entercot, potatissallad, färskt bröd, sallad och frukttallrik med bla. passionsfrukt, jordgubbar och melon... Mmm!

Lördagen bjöd på mat och umgänge hos svärmor i Farsta. Åkte dit efter jobbet och vi stannade i några timmar. Blev en lyckad helg ändå, trist bara att man alltid jobbar dom helgerna det händer något speciellt...


Kommentarer
Postat av: Mayvor

Vad kul att du tyckte det var trevligt. Ha en fortsatt bra vecka,

Kram...

2009-04-13 @ 12:13:21
Postat av: Anonym

Tack det samma!

2009-04-14 @ 10:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0