Fortsättning lördag:

Middagen var mycket prisvärd och god - italiensk pastasallad inkl. bröd, sallad och dricka för 85:-, bra pris. Blev lite fundersam först när maten kom in då min kycklingsallad saknade kyckling, hm... Kocken fixade :P. Det blev en svettig bowlingkväll på Ballbraker må jag säga. Tävlingsandan och kämparglöden var uppenbar :P. Blev lurad att dricka en halv äckel-öl "smakar som Corona" var det nån som sa, fuck no, ska ju inte dricka något alls med tanke på lilla magen - men men... Är nöjd med mina 200nånting poäng :P.
Lite blandat från kvällen:


mina darlings!


Vanja visade upp sin nya snygga! frisyr, blir bara kortare och kortare...


Mallan kör segerdansen ;)


Gro                                                                                      Fatima & Vanja


Strike a pose darl!


Snyggaste skorna!


Jag känner inte dom...


Min Pauliiina <3 & Vanja - sexy mamá


     

Vill passa på att tacka Dustin och Samsung för en trevlig tillställning! Var jättetrevligt att
träffa <3ats arbetskamrater och även några av mina egna vänner igår kväll :)!

Det var en schön kväll

**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0