Multitask

Duktig som jag är steg jag upp tidigt och åkte till lägenheten för att måla *. Var i mina egna tankar när jag skulle åka och missade bussen till mamma. Kul när det är 30 minuters trafik... Kom dit till sist i alla fall och skulle hjälpa till att Home-styla lite eftersom mäklaren skulle komma och fotografera. Min lilla Shrek var nyfriserad, då är det t-shirt som gäller - helt ärligt, han älskar den och vill inte ta av sig. Står "Superdog" på den och manteln fladdrar när han springer, hur sött är inte det ;)



 Blev lite stressigt. Som grädden på moset skulle flickorna hämtas från dagis vilket inte var med i min dagsplanering, blev helt enkelt ingen lunch, tre falu rågrut med smör, yummy... Var värt det ändå, dom är så underbara :)



Sedan bar det av till jobbet. Hade kassatid men sprang runt som el liten allt-i-allo, vilket jag gillar - tiden går fortare då. Tur att vår kära kassaledare Linda vet att jag ogillar kassan, fick stå i informationen med Anki och behövde inte ens räkna min låda, Linda är en pärla!

Härligaste var ändå bilen! Har fått låna mammas bil tills i morgon. Finns inget skönare än att kunna ta bilen hem efter jobbet, perfekt eftersom jag pasade på at köpa flyttkartonger också. Var ju mindre trevligt att polisen var på span efter någon skurk och lös mig i ögonen med en vit jävla laserlampa en bit efter Alvik. Kändes som en mycket effektiv spaning då jag både hade baksätet täckt av kartonger och täckt baklucka och dom bara lös på mig med den jäkla lampan... Såg blå prickar ända hem till Skanstull. Tack.



Sitter och lyssnar på Martin & Bullen som spelar Warcraft III, PLEASE :P! "Den kostar 17 GULD"  " Jag ska bygga torn"...Okej pojkar * * You know mama loves ya ;)

Kommentarer
Postat av: mallan

de va rån ju... så tunelbanan åkte förbi min station...sjuk surt!

2008-10-09 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0