Min onsdag

Jobbet var ju helt ok igår. Vi har massa praktikanter från nya Örebro-huset som ska öppna nu i höst. Känns ju faktiskt som en skön omställning att vara extremt överbemannade sanare än att gå på knäna för att folk är hemma sjuka. Var iaf en hetsig dag för mig - blev dagens lilla allt-i-allo=rastavbytare. En timme info, en timme kassa, 40 minuter info, 40 min uthyrning, lunch, hjälp i kassan, info, byter rast i driven, tillbaka till info, tar min rast, står kvar i info går hem. Tackar Tanja för all Dextrosol jag fick :P.  Ja rätt struligt blir det dock när det ska finnas ett fungerande schema för alla...

Väl hemma blev det lite middag och packa packa packa, eller ja, iaf för min del. Min kära andra hälft ansåg inte att det fanns allt för mycket att packa utom tvn...Blev en kväll framför datorn med kära Bullen istället :P...Vet inte riktigt om jag håller med, hela hemet är ju praktiskt taget kvar - matta, gardiner, vinds- och källarförråd, skafferier mm...

Unnade mig lite chokladglass med varma hallon på kvällen. Åt <3ats sista bit eftersom han inte förtjänade den ;P...


Idag, torsdag blir det sängbygge efter jobbet. Pappa kommer till lägenheten och vi ska börja bygga sängen och göra klart resten i morgon. Han behöver jobba över idag, som vanligt, så kanske inte blir så poppis bland grannarna om man borrar betongvägg sent om natten ;)


I morgon, fredag, blir det middag med min kära syster och hennes karl på hemligt ställe, vill inte avslöja, tänk om hon läser ...

Kommentarer
Postat av: Tove

fullt ös alltså. åå glass. :P

2008-10-16 @ 14:56:59
URL: http://theedge.blogg.se/
Postat av: dear sister

Läser alltid :o)

2008-10-16 @ 19:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0