Lilla lasset går

Nu är det dags att packa in ytterligare ett lass med kartonger, kläder, hötalare och köksprylar i bilen och flytta över allt till nya lägenheten. Känns helt overkligt hur mycket prylar man har haft undangömda. Har vart en riktig skattjakt när allt som har stått i skåp och förråd ska fram. Dock så har jag så mycket saker i inredningsväg att jag vet inte vad jag ska göra med allt! En miljard blockljus, lyktor, fotoramar, blomkrukor, tavlor och annat pyssel... Fpr helt enklet se vad vi får plats med när allt ska packas upp. ikäll blir iaf sängen klar och förhoppningsvis även skrivbordet. Nu ska jag en sväng till Åhléns och köpa med mig lite saker och sedan går lasset ;)

Kommentarer
Postat av: tin-for-president

Your the man älskling :)

2008-10-17 @ 10:58:03
Postat av: Babe

JAG VET!

2008-10-17 @ 12:19:54
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0