Ledig i morgon!

Hoho!

Så jäklans skönt att det är fredag i morgon, det betyder ledighet! Ska träffa morbror och lämna över nycklarna till Hallandsgatan ( :/ ), kolla in nya vinterskor och kanske hoppa lite på Friskis om det går nåt kul pass :). Blir också en liten annorlunda kväll i morgon - jag och <3at ska på fredagsfinal i Idol, det ska bli mysigt <3.

På lördag blir det HallowenFEST hemma hos Mallan! Blir middag innan hemma hos mamma med kusiner och fastrar, förhoppningsvis en del vin också så jag är redo för party! Typiskt bara att jag lovat jobba för en kollega på söndag morgon, får se hur man mår då... Antagligen som man förtjänar :P! <3 drar ju på kryssning med grabbarna så jag har egen tid * *(själv platsade man ju inte då det just denna helg var 21års gräns på Cinderella med familjemedlems sällskap... J*vla skit).

Vad har hänt i veckan som är kul att minnas då... Jo, jag och syrran var på söder igår för att hämta de absolut sista sakerna, en byrå och lite köksprylar. Tog oss typ en kvart att spänna fast skiten bara för att jag - Blondy - inte riktigt fick till det med spännbandet. Jag hade köpt en fin isskrapa till henne på jobbet också, som jag glömde i väskan :P, eftersom min kära syster så proffesionellt hade skrapat rutan tidigare samma morgon med sitt kontokort... Ja, VISA funkar ta mej fan överallt :P.


(VarSåGod!)

Måste ju också berätta om mitt hjärtstilestånd jag fick i förrgår: Mellan Trollesundsvägen 87 nb --> Högdalen Centrum=Tunnelbanan är det en mörk och läskig park. Klockan är fem på morgonen och jag är helt klart den enda människan vaken - tror jag. Sprang som en galning genom parken för att 1. den är scary as shit och 2. jag var sen till tuben. Tror ni inte att jag hör någon som kommer springandes efter mig!! Jag höll på att DÖ! Tur för mig att det bara var ytterligare en Högdalsbo som hade brådis till t-banan :P. FY FAN *

* ska skaffa x-tra strong hårspray i miniformat att ha i jackan för säkerhets skull...

Sist men inte minst: I morse var jag duktig och borrade upp handtagen till garderoberna (som bara har legat sedan i Maj...). Lyckade i alla fall på något vis smälla ena dörren bredvid ögat och fick en liten bula där, men det är ok nu :P, HAHA.




Framsteg i lägenheten:

Gardiner


Handtag-garderober









Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilken tjusig skrapa , du är så snäll !Å älskade syster , ni bor i Högdalen så hälsa de till den joggande hagsätra"bon" nästa gång du är i läskiga parken ;o)

2008-10-31 @ 08:20:58
Postat av: Babe

Haha, det ska jag kanske göra...

2008-10-31 @ 08:46:03
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Babe

Haha, jag veet! har ändrat inlägget nu :P

2008-10-31 @ 09:30:33
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0