Nya vanor och ett födelsedagsbarn

TRÄNING

I  morse var jag och Mallan på spinning och core på Sats Telefonplan och sedan köpte vi med oss wokad kyckling med extra grönsaker och satt hema hos Malla och mös en stund. Det var såå jäkla skönt att träna och svettas lite! känner mig supermotiverad och sugen på att komma igång med träningen! Blev en hårdstart, denna vecka har det totalt blivit fem pass vid tre träningstillfällen. Hell yeah! Vill tacka Malin för inspiration! Nu ska även kosten bli bättre, ska försöka dra ner på kolhydraterna och köra lite mer protein och grönsaker. Ska börja med en omelett med keso och tomat i morgon till frukost ;).

FÖDELSEDAGSBARNET

Två trötta vänner satt ikväll på ett café, fikade och snackade skit. Fira ordentligt får vi göra en annan dag då det finns mer energi. Tyvärr så har hennes present inte dykt upp än, har beställt en kul grej på nätet s vi får se när den behagar att dyka upp... Hon fick i alla fall ett fint 3D kort med en halvnaken snygging som poppar upp ur en tårta, dock var hon besviken att det inte var på riktigt :P. Men lugn, jag har eventuellt en date på gång till min kära vän - Henrik 22 år :P...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0