Ingen ordning alls...

Gick upp vid 04.20 för att gå till mitt härliga arbete. Självklart, bara för att jag öppnade själv i morse, så var två av mina tjejer hemma och vabbade - VårdAvBarn! och sedan så stämde inte bokföringe helt, Lucky me! Och Ingen kunde komma in oh jobba... Tur att Mallan ringde och stillade mina nerver, annars hade jag fått en liten tår i ögat :P. Så efter några timmar ensam i infon kom äntligen Linda! Sedan var det mer eller mindra kaos hela dagen, raster skulle bytas av men det är lättare sagt än gjort när man inte har personal. Speciellt när den so ska byta av raster kommer försent :P PIK!Blev ju bra till sist i alla fall, fick jobba över men det är sånt man får ta ibland. Kan vara positiv idag för att jag har en ledig helg framför mig. I morgon blir det Fotomässan med syrran och middag med tjejerna.

Är lite faschinerad över våran post idag, den hade glidit över hela hallgolvet och var påväg in i köket, impressive :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0