Fredag hela dan!

Alla normala vanliga människor längtar ju vanligvis efter helgen - dvs om man inte ska jobba... Känns så jävla trist när alla snackar om vad som ska hända i helgen och hur skönt det ska bli att vara ledig när man själv har jobb att pina sig med fredag, lördag, söndag och måndag innan nästa sovmorgon kommer. Usch och fy! Vet att jag inte är ensam om att jobba helg, men det känns ändå not ok. Fredag kväll 15.50-20.30, lördag 10-18.30, söndag 10-18.30 och sedan mördarpass på måndag 10.45-20.45. Ja nu är jag gnällig, men vad fan... SNART LIGGER JAG PÅ PLAYAN! SÅ DET SÅ!

Var på en mysig lunch med mina tjejer idag i alla fall. Vi smaskade i oss varsin sallad på café 60 och snackade om allt mellan bauhaus och pojkvänner som vanling :P. Hade ett litet tillskott med oss idag, Elins lilla Tuva på ca 1,5 år, en riktig ängel. Helt plötsligt var hon bara borta men vipps så kom en av servitörerna bärandes med henne som om det var hur normalt som helst :P. Fullservice ;).




Åkte sedan till mamma (för ovanlighetens skull :P) som så snällt lånar ut sin bil till mig i helgen! Finns inget bättre än att börja rulla hemmåt, slå på stjärtvärmen och ratta in stereon på en sjysst kanal * * BEKVÄM

Blev sedan en mindre händelserik kväll på jobbet. Som tur var hade jag kul folk med mig ute i driven, annars hade jag nog lagt mig ner och självdött... Tackar min gulliga Yassin att han broderligt delade en kitkat och en lion med mig som ett litet ljus i mörkret :P. Får se hur många minus det blir ute i blåshålet i morgon då - NÄ FY SÅ NEGATIVT :P !

(GUD VAD JAG SKRIVER MYCKET I DETTA INLÄGG DÅ...)

Åkte sedan hem till mamma igen! Min kära syster och hennes boytoy var på middag och bartömning som det så snyggt löd i deras inbjudan :P , så eftersom det var på vägen hem finns det ju ingen anledning att inte titta förbi och trycka i sig lite grönsaksdipp och nachos med ost (middag).

TIME TO GO TO BED. SEE YALL TOMORROW.

Kommentarer
Postat av: Yassin

haha anytime sis ---<{@ kram //Yazz

2008-12-16 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0