Sista dagen på semestern...

Idag har jag låtit lockarna falla på Tony & Guy, klippte mig hos en ny tjej eftersom Henrik har semester, Lisen, jätteduktig, jag är nöjd :). Sedan blev det lite shopping med <3at mitt. Köpte lite tyg för att testa som klädsel till köksstolarna, det blir bra ;), lunchade på Subway, sedan införskaffades en blå/röd-rutig skjorta, två t-shirtar. ett linne och fem par Björn Borg trosor. Det var det. Nu är vi hemma hos pappa och ska äta middag samt ha lite julmys. Fick pengar i julklapp, väl behövt att ha på sparkontot :). Snart är det mat: fläskytterfilé, klyftpotatis, sallad och bea, I like!

Fick en sån härlig julklapp av en alldeles underbar tjej nu när jag kom hem från semestern! Man kan ju bara inte bli glad av denna!! :



Tack snyggaste bästa! Du vet vem du är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0