Lite fran dagen

Gardagens shoppingfynd, funkar nog denna var ocksa :).


Mellis pa verandan - harlig fruktsallad for 15 kronor.


Vi spanade in en orm i en palm idag, smalte in bra ;). JAG HAR INTE KLAPPAT DEN HELLER!


Martin hade sett fram emot en 4dubbel Big Mac idag, men han blev lite lurad...
Vad som lovades:


Vad man fick(ratt torr):


Det ar helt javla sjukt i det har landet!! For det forsta ar 80 procent av alla par vita killar eller gubbar med en liten thailandska. Inte nog med att man ser tillrackligt sant pa dagarna sa finns det precis overallt hela tiden! Nu sitter en liten thailansk tjej bredvid mig. En vit aldre man kom in och satte henne har vid Skype och bad henne prata med en av hans vanner - som han saljer henne till! Nu sitter hon och lyssnar pa vad han vill gora med henne och han visar nan javla porrfilm via Skype... Helt javla sjukt! Har bredvid mig, blir sa acklad att jag vet inte riktigt vad jag ska saga...

Kommentarer
Postat av: chrille

faaaan va griiinigt, inte nå gnäll på dubbel big macen de e ren kärlek till den ;D :D hahaha å alla gubbar ja de e bara att vänja sig, värre när man ser dom me små pojkar hahaha då mår man dåligt... gå å besök en ping pong show gör de bara , ni kommer ångra er om ni inte göra de.... kramar från Mariestad

2008-12-15 @ 23:39:20
Postat av: Babe

haha, det tyckte martin ocksa, men vad fan, brudar som stoppar upp bollar i musen... ar det underhallning...

2008-12-16 @ 12:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0