Vad som komma skall

Tiden framöver är fylld av roliga händelser! Om bara 9 dagar bär det av till Sicilien med min kära mor och hennes äkta hälft på en lugn solsemester. Planerna är att dricka så mycket gott vin som möjligt, bada bada bada i havet och finslipa lite på min knackiga italienska. Ska se upp för maffian och tjejtjusare :P...

Lite senare, den 18e - 22a september, bär det av till London med Patricia. Det kommer bli en hektisk weekend då många aktiviteter som Madama Tussaude, London dungeon, London eye, shopping och pubrundor ska hinnas med. Looking forvard to it!

Det är inte slut än: den 5-6 oktober åker jag och <3at på en dygnskryssning till Åbo med nya Silja Galaxy. Det blir en minisemester då vi ska bo i en A-premium hytt, första klass (för 0kr - älskar fribiljetter!).

Sist men absolut inte minst bär det av till Thailand med min kära man den 1a-23e december! Vi har köpt varsin flygstol till Bangkok och planerna är att åka runt i Thailand och upptäcka landets pärlor under våra tre veckor i "paradiset". Just nu håller vi på att palnera en resrutt och vad vi ska se. Enda säkra är att vi ska dyka under den första veckan vilket jag verkligen ser fram emot!

Kommentarer
Postat av: Bästis

Myyys

2008-08-14 @ 20:00:53
URL: http://tinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0