Vapiano

Kom nyligen hem efter att ha ätit en god middag med Jenny på Vapiano. På vägen dit så gick jag helt fel, trodde mig veta var stället låg men det visade sig att jag var på fel sida av Humlegården... Kändes snarare som att jag var på fel sida av stan med tanke på hur lånt jag hade gått, men men :P. Tur att lillebror och Fredrik satt vi datorn och kunde guida mig via Eniro :P. Jaja, jag kom ju fram i alla fall... Pinsamt dåligt lokalsinne.

Vi åt i alla fall god mat och tog igen all förlorad tid. Vi har inte setts sen i augusti så vi hade en hel del att prata om. Vi avslutade kvällen med kaffe och jag åt tiramisú - inte den bästa jag har ätit men helt ok. Överlag en jättemysig kväll!



Jenny fick ett litet paket av mig. Det var te från Harrods som jag köpte i London. No biggie men te = Jenny för mig. Afternoon tea ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0