Perfect storm



Det kändes som att det var det ute i morse. Träden höll på att blåsa bort utanför och lyftkranen här nere vid husbygget svajade som en flaggstång. Verkar ha lugnat sig nu i alla fall.



Har nyss tagit en låång varm dusch och gjort hårinpackning, riktigt skönt!

Sitter med en kopp kaffe nu och ska sätta igång och plugga här vilken minut som helst. Ska bara kolla om jag fått några fler böcker sålda på andrahandsbokhandeln. Har fått en av de dyraste såld så kan hämta lite över 320kr när jag behöver ett tillskott i plånboken. Tänkte vänta med att hämta ut "vinstpengarna" tills jag sålt några fler böcker.

Ledsen at det har varit dålig update på bloggen senaste tiden men det har varit en del att stå i och har haft en del att tänka på. Det kommer snart fler inlägg och bilder  ;).

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej!



Ser att du gjort en likadan operation som mig. :) Hur lång tid tog de tills handen blev bra igen o läkte det bra? :)

2010-09-16 @ 11:16:56
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0