Jäkla förkylning!

Ahhhh! Grrr! GLjghilauhefilawuehf!

Typ så känner jag nu efter att ha varit sjuk i nästan fyra veckor! Jag vet att alla andra också är sjuka just nu och det är inte mer synd om mig. Men fan vad segt det är! Har missat Mallans Zumbaklass på Sats två veckor i rad nu och jag kan inte träna med Fatima som vi har bestämt. Åh, fy vad tråkigt! Känns som i den här gamla reklamen när en kille drunknar i näsdukar på sitt kontor och nässparyen får ju bara användas max fyra ggr om dygnet. Annars får man väl näsblod också... Har inte tid att vara sjuk mer. Punkt.


Kommentarer
Postat av: susann nilsson

Krya på dig!! Kram

2010-09-06 @ 19:05:03
Postat av: Chriss



Tack! Ska försöka :P



Kram!



2010-09-06 @ 20:53:46
Postat av: Netdoktor

Maxdoseringen härrör från att det finns en risk för att man skapar ett beroende till det verkningsfulla ämnet i nässprayen och inte för att man får näsblod :-)



//Netdoktor

2010-09-06 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0