I've lost my bling...

Ojoj, jag hittar inte min förlovningsring... Lade ifrån mig den i fredags när jag skulle smörja händerna men vet inte var jag har lagt den... Har letat på alla möjliga ställen, hoppas den kommer gående snart. Som att leta efter en nål i en höstack känns det som när man tycker att man tittat överallt...

Hittade ett tillfälligt substitiut i smyckesskrinet - en guldring som syrran har fått av ett gammalt ex. Man tar det man har :P. Haha, nu känns det inte tomt på fingret i alla fall **


(ps. inte min ring **)


Kommentarer
Postat av: Jenny

du far ga till ett medium eller liknande som talar om att du ska minnas var du var nar du sist sag den osv men medium kostar pengar och jag ger tips gratis!

2010-03-16 @ 04:46:45
URL: http://seasiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0