Ett kärt återseende!

Idag åkte jag med Jennys familj till arlanda och mötte upp henne och David. Det var ett kärt återseende och det känns som en evighet sedan dom åkte! Väl på plats mötte vi även Davids föräldrar och hans syster, hennes sambo och deras tre veckor gamla bebis, lilla Majken. Så söt :). När alla kramats och pratat en stund åkte alla utom Davids syster m. familj med hem till Älvsjö. Jennys mamma Gunilla hade förberett en jättefin lunch med pajer, bröd, oliver, sallad, tzatsiki mm. Det var gottgottgott och som en extra guldkant på en redan trevlig dag så blev det härligt Zoega-kaffe (till Davids förtjusning), glass och hemplockade hallon till dessert. Det var verkligen jättekul att ses igen och jag hoppas att det inte dröjer länge till nästa date ;). Det var även kul att få träffa Davids familj som jag hört så mycket om. En mycket trevlig dag i trevligt sällskap måste jag säga!

Här kommer dom äntligen! ↓


Ett hjärtligt återseende och kramar med mamma och pappa. Tänk att vara ifrån familjen i ett halvår, uh vad jobbigt!



Jenny visar sina monster-myggbett. ↑                      Glad att vara hemma :). ↑


Idag har vi fått smaka på torkat krokodilkött! Intressant, som en blandning mellan kyckling och bacon... ↑


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0