Fy så trött




Sitter och klipper med ögonen vid köksbordet så jag kan ju inte påstå att jag får mycket gjort just nu. Kanske har blivit dåsig av ångorna från nagellacket :P... Skulle lätt kunna sluta ögonen och sova sittandes en stund... Guud så skönt det skulle vara! Men nej! Det får jag icke! Önskar mer än allt annat just nu att jag kunde trolla med knäna och vips* så står det en trippel espresso på bordet! Det skulle ju vara finfint. Men nä, det går inte det heller, trust me I've tried...

(Hjälper ju inte heller att jag har en drös med olästa Cosmopolitan som bara skriker åt mig att mysa en stund med dom i soffan. Ett nummer vardera av den svenska, italienska och brittiska utgåvan väntar snällt en stund till.)

Kommentarer
Postat av: Mirre

Åhh jag vet hur det är. Jag ska bara soooooova i helgen.. yeaahhh baby!!

2009-10-30 @ 16:26:07
URL: http://mirandasminut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0